WRÓĆ DO STRONY GŁÓWNEJ

REKLAMACJE


Wydawnictwo Kryształ
55-050 Sobótka
Rynek11
E-MIAL: kontakt@wydawnictwokrysztal.pl




REKLAMACJE:


1. Kupujący ma prawo reklamowania zakupionego towaru, jeśli ten posiada wady fabryczne, został uszkodzony w trakcie transportu bądź nie został dostarczony przez przewoźnika.

2. W celu dokonania reklamacji wadliwego towaru należy go odesłać przesyłką poleconą ekonomiczną na adres Sprzedającego wraz z wypełnionym protokołem reklamacji.

3. Czas na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia do Sprzedającego reklamowanego towaru lub 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Sprzedającego prawidłowo wypełnionego protokołu reklamacji.

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad. Kupującemu przysługuje również prawo do obniżenia ceny lub całkowitego zwrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu na wolny od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, Sprzedający niezwłocznie zwróci wpłaconą przez Kupującego kwotę wraz z kosztami przesyłki.


PROTOKUŁ REKLAMACJI
arrow_upward